20 augusti - Något som gör underverk

Sitter här och funderar på min karriär..
Skulle behöva få nått som gör underverk i min ridning. Just nu trampar jag på samma ställe.
Okej, jag utvecklades väll en hel del förra året. Men nu står det still. Känns som att jag inte minns något särskilt från vårterminen som jag känner "juste! dedär!" Utan.. Det är bara dressyrpass på Mon Ami i en salig blandning..
Känns som att jag vill lära mig något nytt. Något som kan få mig att "stampa av" från platsen där jag står nu, ta mig ut ur "cirkeln".. Funderar väl mest just nu på vad som skulle kunna få mig att ta tag i ridningen.
Tror det största inverkan skulle vara att få rida lite andra hästar.. Och öka min svårighetsnivå. Så det blir något nytt.
Fina tramsen!
Söt Marika, Johanna fick va me på ett hörn!
Underbara!
How sweet?
Världens bästa hästar.

Vi vet inte vad samlad galopp är.
Hahah, jo sen bilderna togs har det hänt en hel del med lilla Marika. Nu kan hon ta galoppfattningarna bättre, och galoppera kort galopp. Nu ska vi träna ryggmusklerna massa! Så hon orkar bära sig bättre! Sen tror jag att hon spänner sig lite här. Eftersom att det är helt annat när vi är hemma.
Men vi tränar vidare mot nya mål.
Me and Marika!
/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0