21 augusti - Sunshine

Så härligt att det är sol ute, man blir ju tokig när det ska regna hela tiden! Jag och mamma har stallet idag så imorse åkte vi ut och fixade det. Lite jobbigt att kliva upp när man är sjuk men när man är igång så är det ju så himla mysigt. Ska snart tillbaka till stallet och rida. Jag måste se till så jag är hemma till 19.00 för då är det ju EM i dressyr på TV, kür idag.

Planerar att fixa min rosa outfit. Vann ju lindor på travet från Mia RS, sponsrade av Libresse. Riktigt söta! Har en rosa donut snodd så nu funderar jag bara på att köpa ett rosa schabrak och rosa hårnålar ;) Tror Mexx skulle vara fin i en ljusblå också :) Man kan aldrig få för många outfits!


Vill ha dessa eller liknande - i dressyrmodell! Vart finns det?

/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥

Hööks, tror jag ska ha såna. Har för mig att jag har sett såna när jag var där. ;)

2011-08-21 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0